fbpx

Hotel Weekly #4: Представяме ви Utopia Forest, Бургас

За епизод номер 4 от инициативата ни Hotel Weekly сме ви подготвили един страхотен хотел в сърцето на парк Росенец в Бургас – Utopia Forest. Комплексът предизвика огромен интерес през изминалата година по време на пандемията с концепцията си „Утопация“. Няколко месеца по-късно Utopia Forest продължава да се радва на силно търсене и не спира да поддържа високото ниво. Припомняме, че всяка седмица ще представяме нов хотел на нашата корица във Facebook и LinkedIn, също така ще вземем интервю от управителя или друг представител на хотела относно конпцепцията, плановете за развитие, пречките, с които се сблъскват, очакванията им за следващия сезон и други. Приятно четене!

-Разкажете ни за концепцията на хотела- как избрахте тази невероятна локация, как може да определите продукта, който предлагате и коя е целевата ви група?

-Мястото, на което се роди Utopia Forest наистина е много специално. То е едно от онези кътчета на земята, в които като попаднеш и не би искал да напуснеш никога. В него има неограничена енергия, лъха толкова много спокойствие, че единственото, което ти остава е да се пристрастиш към това усещане. Точно това се случи и с мен при първия ми оглед. Никога няма да забравя, че неколкократно отказвах да дойда на оглед, защото бяхме стартирали концепция за изграждане на „градски бизнес хотел“ и това нямаше как да има нещо общо с Парк „Росенец“ на 15км от града, но най-накрая приех и още при първата си среща с мястото изпитах точно това чувство и желание. Заварих една стара почивна станция, почти рухнала, но в главата ми вече имаше категорично нова идея и желание. Разбира се поглеждайки отстрани всички дадености – в гората, само на една крачка от море и плажове, стратегическото местоположение на Южното ни черноморие ми даде пълната увереност, че проектът е напълно перспективен, въпреки че беше първият от подобен мащаб в района.

Основата на концепцията ни започна да се изгражда върху локацията, която за нас представлява бягство от действителността, скриване сред природата от ежеднвените проблеми и градската среда и се преплете с изключително нестандартния и уютен дизайн. Това усещане се запазва през цялото време на престоя на нашите гости, защото ние сме игнорирали стерилните стандарти на хотелско обслужване и им предоставяме приятелско гостоприемство, част от което е и наличието на домашно приготвени храни в менюто на ресторанта ни. Освен това екипът ни се стреми да е постоянно иновативен и креативен и много често предлагаме на гостите си нестандартен ивент туризъм, като им предлагаме събития от рода на Японски уикенд, Хюга уикенд, Хюмън дизайн, Детокс и йога или Кондиционен спортен и здравословен лагер. Това са модерни преживявания, които могат много да разнообразят и заредят ежедневието на нашите гости. Според мен Utopia Forest беше разпознат от потребителите изначално като семеен хотел, поради многото удобства, които предлагаме на семействата с деца – детски басейн, открит и закрит детски кът, игрална зала, зала за електронни игри, нашите вили са много просторни и удобни и покриват критериите дори и на най-взискателните семейства, които ни посещават. Но моето лично мнение е, че хотелът е подходящ и за хора без деца, хора които са оставили децата „при баба“ и искат да си отдъхнат. Извън активният летен сезон и по време на уикенд събитията ни, базата привлича интереса именно на повече такива гости. Също така заради изключително бързия интернет много често сме предпочитана локация за home office и често ни гостуват различни компании от IT сектора.

-Хотелът се намира в сърцето на гората. Успявате ли да постигнете баланс между бизнеса и природата, която е много важна част от Utopia Forest?

-Природата около нас е това, което прави бизнеса ни специален. За нас няма нищо по-важно от това да я запазим такава каквато е, и по-възможност да я облагородим. По време на цялото строителство на обекта съм стоял до операторите на тежките машини и съм пазил с тях всяко едно растение, защото това е нашето богатство. Ако гостувате при нас ще видите, че има големи дървета само на метър и половина до сградите ни. Наш приоритет е не само да запазим природата около нас ами да се погрижим целият парк „Росенец“ да бъде в добро здраве, затова планираме много мащабно социално събитие през пролетта, с което да инициираме неговото цялостно почистване и ако нещата сработят добре, ще го направим традиционно пролетно почистване на парк „Росенец“. Стараем се стандартите ни на работа да ни доближават колкото се може повече до „зелен хотел“.

-Utopia Forest има много добър онлайн маркетинг. Смятате ли, че това има основна роля за добрата заетост и оценки на хотела?

-Да, наистина имаме удоволствието да работим с истински професионалисти в дигиталния маркетинг, млади, креативни и енергични и това според мен е една от основните причини за по-малко от година да станем толкова популярен и разпознаваем бранд в България, да можем да се похвалим с над 70% заетост на „ранни записвания“ към днешна дата, в поредната година на Covid кризата. Относно високите оценки, които получаваме от гостите си обаче бих заложил не само на „хакерите от отдел дигитален маркетинг“, защото оценките са резултат от комплексното усещане за преживяването Utopia. То започва с първите впечатления от локацията и дизайна и отразява качеството на целия туристически продукт, който предлагаме, отношението на моите колеги към нашите гости, усещането, с което всеки един си тръгва от тук, а то обикновено е, че иска да се върне отново.

-Какво ви вдъхнови да организирате спортните уикенди, които предизвикват голям интерес?

-Вдъхнови ни това, че спортът е здраве, че спортът сред природата е прекрасно преживяване, което може да те „рестартира“ и изобщо спортният лагер е един много подходящ туристически продукт, който носи само позитивен физически и емоционален заряд за нашите „лагерници“. Идеята за тези спортни и здравословни лагери беше жива още от ден първи, в който започнахме изграждането на Utopia Forest и в ден последен на първия реално проведен лагер беше кулминацията за нас, когато изпратихме първите 15 „лагерника“ безкрайно щастливи и ентусиазирани от преживяното. За нас това беше един момент на пълно удоволетворение от свършената работа.

-Какви са плановете ви за развитие на Utopia Forest? Планирате ли нещо ново?

-Би било много неразумно да спрем дотук. Още този сезон ще добавим палитра от нови услуги и преживявания за гостите на Utopia Forest, които ще разнообразят престоя им с нас. Най-съществената от тях може би е, че ще добавим плажна зона или Utopia beach зона, в която ще предоставим на гостите си още един интересен ресторант и бар за плажни партита, разнообразие от плажни услуги и атракции. Освен това разработваме още няколко различни зони, като така желаното от всички наши гости лятно кино, зона за зареждане на електромобили, тих кът с горска библиотека и други. По интересното обаче е, че вече работим върху следващия си проект и още през сезон 2022 ще предложим на пазара още един обект под бранда UTOPIA. Бързаме също така да предоставим на потребителите си програма за лоялни клиенти, защото те го заслужават. Отделно от това много скоро ще им дадем директна възможност да станат и част от бранда UTOPIA, но това предлагам да стане тема на някое последващо интервю.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.