fbpx

Hotel Weekly #2: HVD Clubhotel Miramar, Обзор

Днес във втори епизод от новата инициатива, целяща да подкрепи най-добрите хотели в бранша – Hotel Weekly, ще ви представим един от най-добрите продукти по българското Черноморие – Clubhotel Miramar, Обзор, част от веригата HVD Hotels. Припомняме, че всяка седмица ще представяме нов хотел на нашата корица във Facebook и LinkedIn, също така ще вземем интервю от управителя или друг представител на хотела относно конпцепцията, плановете за развитие, пречките, с които се сблъскват, очакванията им за следващия сезон и други. Приятно четене!

-Каква е концепцията на HVD Clubhotel Miramar? Кои групи гости таргетирате, кои са основните отличителни черти на хотела?

-Това , което отличава HVD Clubhotel Miramar от останалите хотели по нашето Черноморие е цялостния завършек на продукта. Непрекъснато инвестираме в марката и услугите, които предлагаме. Вдъхновени от днешния начин на живот, ние вярваме, че доброто хотелско изживяване е много повече от добре обзаведена стая, удобно легло, вкусна храна и избрани напитки. Това е топлото посрещане, приятелската усмивка, допълнителните услуги и прекрасната атмосфера – незабравимото преживяване, което създаваме всеки ден за нашите гости. Локацията на хотела, разположен на самия морски бряг, го превръща в любим  хотел за семейства с деца.  За удобство на своите гости се предлагат безплатни чадъри и шезлонги на плажа .

Хотелът разполага с голямо разнообразие от басейни : детски басейн с водни пързалки за нашите най-малки гости, басейн за релакс само за възрастни, както и голям плувен басейн . А за тези, които предпочитат почивка в спокойните месеци май и септември, хотелът предлага СПА ценър и вътрешен отопляем басейн. 24 часово разнообразие на храна и напитки. Богатата селекция от национални и вносни напитки, интернационална кухня в основния ресторант, четири различни тематични ресторанта, Снек бар през целия ден – не оставят неизпълнени желания. Професионалните ни аниматори се грижат за разнообразната програма на нашите гости и техните семейства – бебешки клуб, детски клуб, вечерна развлекателна програма с мини дискотеки, шоу програми на басейна и плажно парти или музика на живо е идеален завършек на деня.

-Какво беше представянето на хотела през сезон 2020? Какво успяхте да постигнете? Кои бяха основните пречки и проблеми пред вас, с които трябваше да се справите през изминалата година и как ги преодоляхте?

– Сезон 2020 беше предизвикателство , което започна още през месец март в отдел „Маркетинг и продажби“ и продължи през целия летен сезон в предоставянето на услугата и грижата за безопасността за нашите гости. Това, което изминалата година ни показа е , че можем и трябва да бъдем търпеливи и гъвкави. Всяка трудност ни показва на какво сме способни , а с търпение се постигат и желаните резултати. Показа ни още , че здравето и спокойствието на нашите гости са цел номер едно.

Въпреки сложната обстановка, свързана с Ковид 19 и съобрaзявайки се с всички изисквания и препоръки на Министерство на здравеопазването, успяхме да запазим високото качество на предлагания от нас продукт. Най-голямото предизвикателство за нас беше невъзможността да планираме оперативната си дейност и неяснотата, пред която бяхме изправени ежедневно. Намирането на персонал на един по-късен етап, в който сезонът вече беше започнал също беше доста трудно. Нужна беше много голяма креативност, гъвкавост и себеотдаване, за да се справим с всички тези предизвикателства и да предоставим на нашите гости едно незабравимо изживяване.

-Как планирате да надградите продукта за идния сезон? Какви подобрения сте подготвили на услугата, материалната база, условията за резервации и т.н.?

-Вече се извършват планираните ремонтни дейности, свързани с обновяване на базата и подобряване на условията за настаняване и хранене. Планирали сме допълнителни обучения на новоназначения персонал, с оглед предоставяне на по-качествена услуга. Заложили сме във вечерната програма по-голям брой и по-разнообразни шоу програми. Условията за резервации са съобразени с настоящата обстановката и несигурността на гостите. Политиката ни „Резервирай безопасно – Почивай безопасно“ е свързана с :

  • възможност за смяна на периода
  • възможнос за анулация и издаване на ваучер със срок на ползване през 2022 г.
  • прекалкулация на цената, в случай на по-добра оферта в последната минута
  • по-малък размер на депозит при резервациите по ранни записвания
  • атрактивни специални оферти
  • приветстваме семействата с деца като предлагаме безплатно настаняване на децата във всички HVD Хотели.

-Какви са прогнозите и очакванията ви за 2021 година? За какъв сезон се подготвяте и как?

-Всички служители от нашата верига са положително настроени и очакват с нетърпение сезон 2021. Отново ще бъде интересен и динамичен и ще ни покаже много професионални и житейски уроци. Нашите прогнози са, че той ще бъде по-успешен от сезон 2020. Очакваме повече резервации , повече усмихнати и спокойни гости, още по-добри резултати и положителни оценки .

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.