Последните години Пловдив се доказа като град с много качествени хотелски услуги и няколко световноизвестни хотелски вериги навлязоха в града. Днес в епизод номер 17 на рубриката ни “Hotel Weekly” ще представим точно един такъв хотел- Imperial Plovdiv, който от скоро е част от марката Radisson Individuals. Imperial е хотел с над 20-годишна история и един от най-големите в Пловдив. Стандарти, високо качество на услугите и поглед към бъдещето са сред основните визии на Imperial Plovdiv.
-Разкажете ни повече за концепцията на хотел Imperial Plovdiv- история на обекта, настаняване, заведения, целева група.
-Хотел Imperial Plovdiv има повече от 20 годишна история и е един от големите хотели в Пловдив. Разполага със 194 стаи, 2 ресторанта, 2 бара и 6 зали за събития. Хотелът предоставя високо ниво на удобство и комфорт за своите гости и отговаря на най-съвременните изисквания при организиране на конференции и групови мероприятия. С двете си просторни градини Hotel Imperial е предпочитано място и за провеждане на събития на открито, а безспорно нашето бижу е панорамният уиски бар “The Whisky Library”, дом на повече от 350 различни етикета от емблематичната напитка, включително някои редки малцове и бутилки от лимитирани серии.
-От 2020 година Imperial е част от веригата Radisson. Разкажете ни повече за марката Radisson Individuals – кои са отличителните черти на бранда?
-Radisson Individuals е най-новата марка в портфолиото на Radisson Hotel Group и се отличава с гъвкавостта си. Като софт бранд, позволява на партньорите си да запазят своята идентичност, възползвайки в същото време от всички предимства, които международните вериги носят. Radisson Individuals предлага на гостите си възможността да открият нови дестинации, докато се наслаждават на високи стандарти за качество и Yes I Can! обслужване, съчетано с местния дух и индивидуалността на членовете си.
-Защо взехте решението да се присъедините към веригата и какви са предимствата?
-Избрахме партньорството с Radisson Hotel Group, тъй като считаме, че профилът им на висококатегорийни хотели, ситуирани в градове-бизнес дестинации и ориентирани към корпоративния клиент в най-голяма степен отговаря на профила на хотел Imperial като съвременен бизнес хотел, с почти 200 стаи, заведения, уелнес център и с обширен над 1500 кв.м конферентен блок. Освен включването в глобалната дистрибуционна система на веригата и достигането до по-широк кръг от клиенти, най-големите ползи очакваме да дойдат по отношение обучението на персонала, повишаване квалификацията и уменията на служителите, въвеждане на най-добрите хотелски практики и в резултат да предлагаме на нашите гости безупречно обслужване и туристически продукт от най-високо качество.
-Успяхте ли за тази една година да приложите стандартите Radisson в хотел Imperial?
–От началото на годината, под ръководството на Radisson Hotel Group, се изпълняват мащабни реконструкции и обновявания на хотелската част. От месец юни Hotel Imperial Plovdiv, a member of Radisson Individuals, предлага на своите гости съвсем нов а-ла-карт ресторант, в който сервираме и нашата “Супер Закуска”, напълно реновиран лоби-бар, цялостно реконструирани премиум стаи с гледка към градината и към града. Конферентните пространства се обновяват в съответствие със стандартите, заложени от Radisson Meetings и всяко събитие, провеждано в хотела ще бъде с нулев въглероден отпечатък. Развиваме и концепцията “Outdoor Meetings”, предоставяйки разнообразни възможности за провеждане на мероприятия на открито в зеления парк на хотела.
-Как се отрази Covid пандемията на хотела? Успяхте ли да съхраните ключовите позиции от персонала си?
-Imperial остана един от малкото хотели в Пловдив, които не затвориха нито един ден. Това ни помогна да задържим не само колегите на ключови позиции, а и тези на редови такива. За съжаление се опасяваме, че възстановяване до нивата от преди пандемията ще отнеме доста дълго време, тъй като значима част от нощувките в града се генерират от организирани туристически групи и мащабни спортни и конгресни мероприятия. Докато съществува риск от разпространение на вируса при събиране на повече хора на едно място, ни се струва, че посетителите ще бъдат по-предпазливи и ще се въздържат от организирани посещения в града. Въпреки, че всички хотели навреме предприеха необходимите мерки по осигуряване на безопасна за гостите среда, психологическият фактор ще бъде водещ за туристите при вземане на решение дали да се пътува.
-Конкуренцията на градски хотели в Пловдив се засили доста през последните години. Кое според вас отличава Imperial Plovdiv от конкурентите?
-Новите хотели и брандове в града ни радват, тъй като заедно с тях развиваме дестинацията Пловдив и я правим все по-привлекателна за туристите. Европейската столица на културата през 2019г беше добър тласък за туризма в града ни, които вдъхна и доверие на международните вериги, за да потърсят своето място под тепетата. Imperial винаги ще се отличава от конкурентите си с огромната градина, удобния паркинг и любезния екип, обучен да превръща престоя на гостите си в запомнящ се такъв.
-Какви са плановете за развитие на хотела в краткосрочен и дългосрочен план?
-Продължаваме с нашата програма по постоянно обновяване на хотелската база, за да отговаряме на все по-бързо променящите се изисквания на днешния турист, активно изнвестираме в развитие и обучение на персонала, а в следващите две години, под ръководството на Radisson Hotel Group, ще бъдат имплементирани нови процедури, системи и технологии, така че от есента 2023 година цялата дейност на Hotel Imperial Plovdiv, member of Radisson Individuals да генерира нулев въглероден отпечатък.