fbpx

Hotel Weekly #17: Хотел Imperial Plovdiv, member of Radisson Individuals

Последните години Пловдив се доказа като град с много качествени хотелски услуги и няколко световноизвестни хотелски вериги навлязоха в града. Днес в епизод номер 17 на рубриката ни „Hotel Weekly“ ще представим точно един такъв хотел- Imperial Plovdiv, който от скоро е част от марката Radisson Individuals. Imperial е хотел с над 20-годишна история и един от най-големите в Пловдив. Стандарти, високо качество на услугите и поглед към бъдещето са сред основните визии на Imperial Plovdiv.

-Разкажете ни повече за концепцията на хотел Imperial Plovdiv- история на обекта, настаняване, заведения, целева група.

-Хотел Imperial Plovdiv има повече от 20 годишна история и е един от големите хотели в Пловдив. Разполага със 194 стаи, 2 ресторанта, 2 бара и 6 зали за събития. Хотелът предоставя високо ниво на удобство и комфорт за своите гости и отговаря на най-съвременните изисквания при организиране на конференции и групови мероприятия. С двете си просторни градини Hotel Imperial е предпочитано място и за провеждане на събития на открито, а безспорно нашето бижу е панорамният уиски бар „The Whisky Library“, дом на повече от 350 различни етикета от емблематичната напитка, включително някои редки малцове и бутилки от лимитирани серии.

-От 2020 година Imperial е част от веригата Radisson. Разкажете ни повече за марката Radisson Individuals – кои са отличителните черти на бранда?

-Radisson Individuals е най-новата марка в портфолиото на Radisson Hotel Group и се отличава с гъвкавостта си. Като софт бранд, позволява на партньорите си да запазят своята идентичност, възползвайки в същото време от всички предимства, които международните вериги носят. Radisson Individuals предлага на гостите си възможността да открият нови дестинации, докато се наслаждават на високи стандарти за качество и Yes I Can! обслужване, съчетано с местния дух и индивидуалността на членовете си.

-Защо взехте решението да се присъедините към веригата и какви са предимствата?


-Избрахме партньорството с  Radisson Hotel Group, тъй като считаме, че профилът им на висококатегорийни хотели, ситуирани в градове-бизнес дестинации и ориентирани към корпоративния клиент в най-голяма степен отговаря на профила на хотел Imperial като съвременен бизнес хотел, с почти 200 стаи, заведения, уелнес център и с обширен над 1500 кв.м конферентен блок. Освен включването в глобалната дистрибуционна система на веригата и достигането до по-широк кръг от клиенти, най-големите ползи очакваме да дойдат по отношение обучението на персонала, повишаване квалификацията и уменията на служителите, въвеждане на най-добрите хотелски практики и в резултат да предлагаме на нашите гости безупречно обслужване и туристически продукт от най-високо качество.

-Успяхте ли за тази една година да приложите стандартите Radisson в хотел Imperial?

От началото на годината, под ръководството на Radisson Hotel Group, се изпълняват мащабни реконструкции и обновявания на хотелската част. От месец юни Hotel Imperial Plovdiv, a member of Radisson Individuals, предлага на своите гости съвсем нов а-ла-карт ресторант, в който сервираме и нашата „Супер Закуска“, напълно реновиран лоби-бар, цялостно реконструирани премиум стаи с гледка към градината и към града. Конферентните пространства се обновяват в съответствие със стандартите, заложени от Radisson Meetings и всяко събитие, провеждано в хотела ще бъде с нулев въглероден отпечатък. Развиваме и концепцията “Outdoor Meetings”, предоставяйки разнообразни възможности за провеждане на мероприятия на открито в зеления парк на хотела. 

-Как се отрази Covid пандемията на хотела? Успяхте ли да съхраните ключовите позиции от персонала си?

-Imperial остана един от малкото хотели в Пловдив, които не затвориха нито един ден. Това ни помогна да задържим не само колегите на ключови позиции, а и тези на редови такива. За съжаление се опасяваме, че възстановяване до нивата от преди пандемията ще отнеме доста дълго време, тъй като значима част от нощувките в града се генерират от организирани туристически групи и мащабни спортни и конгресни мероприятия. Докато съществува риск от разпространение на вируса при събиране на повече хора на едно място, ни се струва, че посетителите ще бъдат по-предпазливи и ще се въздържат от организирани посещения в града. Въпреки, че всички хотели навреме предприеха необходимите мерки по осигуряване на безопасна за гостите среда, психологическият фактор ще бъде водещ за туристите при вземане на решение дали да се пътува.

-Конкуренцията на градски хотели в Пловдив се засили доста през последните години. Кое според вас отличава Imperial Plovdiv от конкурентите?

-Новите хотели и брандове в града ни радват, тъй като заедно с тях развиваме дестинацията Пловдив и я правим все по-привлекателна за туристите. Европейската столица на културата през 2019г беше добър тласък за туризма в града ни, които вдъхна и доверие на международните вериги, за да потърсят своето място под тепетата. Imperial винаги ще се отличава от конкурентите си с огромната градина, удобния паркинг и любезния екип, обучен да превръща престоя на гостите си в запомнящ се такъв.

-Какви са плановете за развитие на хотела в краткосрочен и дългосрочен план?

-Продължаваме с нашата програма по постоянно обновяване на хотелската база, за да отговаряме на все по-бързо променящите се изисквания на днешния турист, активно изнвестираме в развитие и обучение на персонала, а в следващите две години, под ръководството на Radisson Hotel Group, ще бъдат имплементирани нови процедури, системи и технологии, така че от есента 2023 година цялата дейност на Hotel Imperial Plovdiv, member of Radisson Individuals да генерира нулев въглероден отпечатък. 

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.