fbpx

Hotel Rosslyn Central Park – комфорт и прекрасни гледки в сърцето на София

В първият епизод за 2022 година и 19-ти пореден в рубриката “Hotel Weekly” се връщаме в столицата София и представяме Hotel Rosslyn Central Park Sofia. Rosslyn Hotels включва общо 3 хотела – два в София (Hotel Rosslyn Central Park Sofia и Rosslyn Thracia Hotel Sofia) и един във Варна – емблематичния Rosslyn Dimyat Hotel Varna.

Hotel Rosslyn Central Park Sofia се намира в сърцето на София, разполага със 78 луксозни, елегантно обзаведени стаи и апартаменти, предлагащи стил, уют и комфорт, повечето от тях с прекрасна гледка към Витоша. Разговаряме с Антония Писленска, Генерален мениджър на софийските хотели Rosslyn, за концепцията на хотела, техники за постигане на високи оценки, конкуренцията в хотелиерския бизнес в София и други.

Разкажете ни повече за концепцията на Hotel Rosslyn Central Park Sofia – история на обекта, настаняване, заведения, целева група.

Rosslyn Central Park e градски хотел с удобна локация в сърцето на София и отлично обслужване. Реновирахме изцяло всички стаи през 2020г., като дизайнът е с акцент върху уюта и удобствата. Гостите ни са както работещи хора, така и туристи, които комбинират посещение в София и провинцията – планини, спа дестинации или море. Стараем се да впечатлим всеки наш гост с професионално отношение и истинско гостоприемство.

Прави впечатление, че хотелът има много добри онлайн отзиви и оценки. Как успявате да поддържате високо ниво в толкова конкурентна среда като София?

Още при основаването на веригата си поставихме за цел да постигнем висока клиентска удовлетвореност, тъй като това е основен измерител за това колко успешни сме в своята работа, съответно и най-бързо монетизиращият се показател. Всички звена на хотела работят организирано, координирано и целенасочено, за да изпращаме клиентите си доволни, те да се връщат отново при нас и да ни препоръчват.

В нашата работа, отзивите на гостите се получават незабавно, в реално време и това много ни помага, насочва усилията ни и ни показва как изглежда нашия продукт през очите на гостите. Разбираме колко трудна и изискваща е работата в нашата сфера, особено в последните 2 години, затова на първо място, подбираме новите хора в екипа си на база на тяхното желание за работа с клиенти. Професионалните умения можем да развием на място, но най-важно е служителите ни, които имат досег с гостите, да общуват професионално.

Не на последно място – имаме стриктна организация за проследяване на предпочитанията на гостите преди пристигане, комуникация по време на настаняване и напускане, както и след отпътуване. Всяка обратна връзка приемаме сериозно и се стараем да отговорим на желанията на гостите ни, за да могат те да се чувстват добре в Rosslyn Central Park Hotel. Следим отзивите на гостите и репутацията си във всички online канали.

Последните години в София се появиха доста нови хотели, включително големи международни вериги. До полезна конкуренция или пренасищане на пазара води това според вас?

София все още има потенциал да расте като туристическа дестинация, разбира се, с условие бизнесът ни да се възстанови. Новите хотели и международните вериги допринасят за положителния имидж на града ни, а ние имаме нужда от това. Конкуренцията и опита, който веригите носят, са много важни.

Проблемите за бранша в момента са свързани с ниското търсене, липсата на предвидимост – от една страна заради пандемията, а от друга – заради краткосрочното планиране от страна на гости, организатори на събития и не на последно място – увеличаващите се разходи. Когато на фона на тази ситуация, 5* хотели с централна локация оферират цени за настаняване от порядъка на 50 евро – тогава вече всички ние имаме проблем, а точно това се случва в София в момента.

Кризата в бранша ще отсее успешните хотели, защото при растящ пазар и високо търсене, резултати се постигат сравнително лесно. Сигурна съм, че в момента разликата в bottom line на хотелите в София варира много и точно сега се вижда кой управлява бизнеса си правилно. В момента пътуващите са малко, имат голям избор и  са склонни да платят, само ако получат добра услуга.

Как се справя Hotel Rosslyn Central Park Sofia по време на Covid пандемията, когато бизнес пътуванията преживяха огромен спад?

За щастие, Rosslyn Central Park не е затварял и през 2020г., но профилът на гостите ни се промени значително. Първите месеци от пандемията ни дадоха възможност спокойно да завършим цялостната реновация на хотелските стаи, която бяхме планирали. Запазихме голяма част от екипа си и постепенно го разширяваме, но една от  основните ни трудности сега е да реагираме на резките промени в заетостите през различните месеци и на търсенето в последния момент.

Точно както вие споменавате – бизнес пътуванията намаляха драстично, но ние отдавна работихме в посока повече leisure гости, така че при нас това даде положителен резултат и юли и август бяха едни от най-силните месеци за хотела. Вярвам, че тази тенденция ще продължи и през следващите години и няма да е изключение. Постарахме се да осигурим удобства и за гости с дълги престои и имаме значителен ръст и на такива настанявания. За тези гости се грижим с изключително внимание.

Какви са вашите очаквания и прогнози за хотелиерския бизнес през 2022 година?

Аз съм оптимист и смятам, че след месец – два, ситуацията в нашия бранш ще се развие силно в положителна посока. Хората стават все по-нетърпеливи да пътуват и все по-нетолерантни към ограниченията, за добро или за лошо.

Споделете финални мисли с аудиторията на 21Hoteliers Bulgaria.

Не спирайте да пътувате и да инвестирате време в нови места и преживявания с любимите си хора. Пътуванията ни обогатяват и ни показват различна гледна точка към света и към ежедневните ситуации, така че човек винаги се връща с положителни емоции и заряд!

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.