fbpx

Hilton представи първия си чатбот с изкуствен интелект за обслужване на клиенти

Хотелската верига Hilton обяви резултата от месечен конкурс за дизайн на новия си чатбот с изкуствен интелект и представен като анимационен герой – част от опит да даде „живот“ на новостартирания проект за обслужване на клиенти с персонализиран анимиран аватар.

Change Chen от DoubleTree от Hilton Shiyan взе главната награда, а Issa Li от Waldorf Astoria Shanghai на Bund и Vicky Li от Hilton Chengdu, съответно, второ и трето място. Конкурсът, който беше отворен за всички гости и членове на екипа на Hilton, привлече вниманието от бранша, като около 60 процента от проектите бяха представени от гостите на Hilton.

xxl 153117563 1 Hilton представи първия си чатбот с изкуствен интелект за обслужване на клиенти

„Роден“ на 19 февруари 2020 г., Xiao Xi, първият чатбот за обслужване на клиенти на Hilton, предоставя на членовете на Hilton Honors и всички гости бърз и удобен източник на консултантски услуги за пътуване. Членовете на Hilton Honors и гостите могат да задават на Xiao Xi различни въпроси, свързани с пътуването, като информация за хотела, местно време, подробности за цени, промоции и други. Xiao Xi е в състояние да предостави допълнителни съвети и дори ще забавлява гостите по време на пътуванията си, като непрекъснато предлага интелигентни предложения и съвети чрез интензивни обучения.

От старта си през февруари, Xiao Xi е отговорил на повече от 50 000 запитвания на клиенти, с 94 процента оценка на удовлетвореността на клиентите, което далеч надминава средната производителност на чатбот. В момента Xiao Xi е достъпен 24/7 през мобилните приложения на Hilton China – включително за iOS, Android и WeChat Mini Program.

Докато следва своята стратегия за цифрови и дигитални иновации, Hilton остава всеотдаен да създава изключителни онлайн изживявания за гостите. За да отговори на непрекъснато развиващите се и разнообразни изисквания, Hilton проучва различни канали и платформи, които могат да осигурят на гостите безупречeн онлайн опит.

Change Chen, победителя и създател на чатбота ,който се отличава с големи познания по графичен дизайн и се наслаждава на рисуването, каза развълнувано: „Исках да интерпретирам топлото гостоприемство на Hilton с прост, но очарователен характер. Надявам се, че „Xiao Xi“, който има огромна страст за пътувания и приключения, може да предостави на нашите гости и приятели веселие и подкрепа като незаменим спътник при пътуване.“

Източник: insights.ehotelier.com

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.