Radisson Hotel Group, една от водещите хотелски групи в света, с гордост обявява разширяването на портфолиото си на Radisson Individuals в България с подписването на договор с Metropolitan Hotel Sofia, член на Radisson Individuals, който трябва да се присъедини през първото тримесечие на 2022 г.
Хотелът ще засили присъствието на Radisson Hotel Group в столицата на България и ще се присъедини към хотел Imperial Plovdiv, член на Radisson Individuals, като втори хотел на марката в страната. Radisson Individuals е марка за преобразуване, която предлага на независими хотели и местни регионални вериги възможността да бъдат част от Radisson Hotel Group и да се възползват от международната осведоменост и опит на групата, като същевременно поддържат собствената си уникалност и идентичност.
„Радваме се да разширим портфолиото си в София, важен град за бизнес пътувания и такива с цел почивка. Хотелът получи силни онлайн оценки и ще бъде отлично допълнение към нашето нарастващо присъствие на Radisson Individuals в Източна Европа“, коментира Дейвид Дженкинс, вицепрезидент по бизнес развитие в Radisson Hotel Group.
Metropolitan Hotel Sofia. член на Radisson Individuals, ще разполага с 201 стаи и апартаменти, включително два апартамента Panorama, всеки с площ от 100 м², четири конферентни зали и шест заседателни зали, които могат да приемат до 220 души за срещи и събития. Удобствата на хотела включват бар и ресторант, също подходящи за елегантни функции, както и уелнес център, предлагащ масажи и сауна.
Стратегически разположен в бързо развиващ се бизнес район, хотелът е на десет минути път с кола от летище София и в близост до големи национални и международни корпорации, както и до Интер Експо и конгресен център, който разполага с 42 000 м² изложбена площ. Историческият център на София е на 8 километра.
„Развълнувани сме да се присъединим към семейството на Radisson Hotel Group. Този стратегически ход ни позволява да разширим глобалния си обхват, да подобрим професионалните си възможности и непрекъснато да се адаптираме към нуждите на клиентите, когато те възникват и се променят.“, коментират Драгомила Вълканова и Искрен Миланов, собственици на Metropolitan Hotel Sofia.