fbpx

Дни след дългоочаквания дебют: Интервю с Кристина Григорова от Canopy by Hilton London

В края на месец октомври тази година в Лондон бе открит дългоочакваният хотел Canopy by Hilton London City. Това бе първия хотел от бранда Canopy by Hilton на територията на Великобритания и всички погледи на професионалистите от индустрията бяха насочени натам.

За наше голямо удоволствие от 21Hoteliers се свързахме с Кристина Григорова, която е Front Desk Agent в Canopy by Hilton London City. Кристина ни сподели много интересни неща покрай откриването на хотела и концепцията на бранда.

„За мен е изключителна чест и удоволствие да бъда част от екипа, който откри първия във Великобритания хотел от бранда Canopy by Hilton – към днешна дата (Октомври 2021), брандът разполага с 33 хотела на 4 континента, а екипът работеше усилено месеци наред за безпроблемното отваряне на 20 октомври. Хотелът разполага с 340 стаи и е различен от останалите хотели от веригата Hilton, тъй като е фокусиран в лайфстайл сектора, който нараства с бързи темпове в последните няколко години. Целевата аудитория е различна – корпоративни клиенти, но също така туристи с културна цел, заради близостта на хотела до Лондонското сити и основни туристически атракции, както и гости, които са привлечени от “Just Right“ стаите и техните специфики и удобства.“

„Ключова характеристика на всеки хотел от марката Canopy by Hilton е това, че са проектирани като естествено разширение на квартала, в който се намират и това осигурява свеж подход към гостоприемството и преживяването на гостите. Това, което предлагаме е семпло обслужване на гостите и комфортни пространства за почивка и презареждане. Интериорът на хотела отдава почит на историята на текстилната индустрия и копринените тъкачи, които се заселват в района през 17-ти век. Изкуството на местни артисти също е интегрирано във всяко пространство на хотела като са използвани устойчиви материали и местни доставчици.„, продължи Кристина.

1630611551759 Дни след дългоочаквания дебют: Интервю с Кристина Григорова от Canopy by Hilton London
На снимката: Кристина Григорова от Canopy by Hilton London и изпълнителният директор на Hilton Крис Насета

„По отношение на Food & Beverage, ресторантът Penny Squares предлага вдъхновени от близкия изток ястия, използващи местни съставки, а Freedom Café се фокусира върху занаятчийско кафе и коктейли. Устойчивият туризъм стои в основата на хотела като залагаме на вегетариански и вегански ястия, станции за филтрирана вода на всеки етаж, неизползване на пластмаса, лимитиране на принтирането и т.н.“

„Една от най-привлекателните части на хотела е rooftop барът Florattica, който ще отвори врати в началото на следващата година, сервирайки малки хапки и напитки с изглед към Лондон. Гледката от 11ия етаж определено е впечатляваща и аз лично нямам търпение да приветствам нашите гости там. Допълнителните удобства в рамките на хотела включват универсално пространство за събития, денонощен фитнес център и безплатни Canopy велосипеди. Също така приемаме гости с домашни любимци до 34 кг.

„Официалното откриването на хотела мина изключително успешно като първата седмица се радвахме на заетост от 10%, което е повече от страхотно в сегашния климат и състояние на туристическия сектор. Пандемията определено се отрази негативно на туристическия сектор през изминалите 2 години, но в последните няколко месеца се забелязва лек прираст на туристи както от Великобритания, така и от други страни по света. Обратна връзка от нашите първи гости е изключително позитивна и това ни радва и мотивира изключително много да продължаваме да работим усилено към покоряване на нашите цели. Благодаря за отделеното време и приветствам всички ваши читатели в Canopy by Hilton London City.“, завърши Кристина Григорова.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.