В края на месец октомври тази година в Лондон бе открит дългоочакваният хотел Canopy by Hilton London City. Това бе първия хотел от бранда Canopy by Hilton на територията на Великобритания и всички погледи на професионалистите от индустрията бяха насочени натам.
За наше голямо удоволствие от 21Hoteliers се свързахме с Кристина Григорова, която е Front Desk Agent в Canopy by Hilton London City. Кристина ни сподели много интересни неща покрай откриването на хотела и концепцията на бранда.
“За мен е изключителна чест и удоволствие да бъда част от екипа, който откри първия във Великобритания хотел от бранда Canopy by Hilton – към днешна дата (Октомври 2021), брандът разполага с 33 хотела на 4 континента, а екипът работеше усилено месеци наред за безпроблемното отваряне на 20 октомври. Хотелът разполага с 340 стаи и е различен от останалите хотели от веригата Hilton, тъй като е фокусиран в лайфстайл сектора, който нараства с бързи темпове в последните няколко години. Целевата аудитория е различна – корпоративни клиенти, но също така туристи с културна цел, заради близостта на хотела до Лондонското сити и основни туристически атракции, както и гости, които са привлечени от ”Just Right” стаите и техните специфики и удобства.”
“Ключова характеристика на всеки хотел от марката Canopy by Hilton е това, че са проектирани като естествено разширение на квартала, в който се намират и това осигурява свеж подход към гостоприемството и преживяването на гостите. Това, което предлагаме е семпло обслужване на гостите и комфортни пространства за почивка и презареждане. Интериорът на хотела отдава почит на историята на текстилната индустрия и копринените тъкачи, които се заселват в района през 17-ти век. Изкуството на местни артисти също е интегрирано във всяко пространство на хотела като са използвани устойчиви материали и местни доставчици.“, продължи Кристина.

“По отношение на Food & Beverage, ресторантът Penny Squares предлага вдъхновени от близкия изток ястия, използващи местни съставки, а Freedom Café се фокусира върху занаятчийско кафе и коктейли. Устойчивият туризъм стои в основата на хотела като залагаме на вегетариански и вегански ястия, станции за филтрирана вода на всеки етаж, неизползване на пластмаса, лимитиране на принтирането и т.н.”
“Една от най-привлекателните части на хотела е rooftop барът Florattica, който ще отвори врати в началото на следващата година, сервирайки малки хапки и напитки с изглед към Лондон. Гледката от 11ия етаж определено е впечатляваща и аз лично нямам търпение да приветствам нашите гости там. Допълнителните удобства в рамките на хотела включват универсално пространство за събития, денонощен фитнес център и безплатни Canopy велосипеди. Също така приемаме гости с домашни любимци до 34 кг.“
“Официалното откриването на хотела мина изключително успешно като първата седмица се радвахме на заетост от 10%, което е повече от страхотно в сегашния климат и състояние на туристическия сектор. Пандемията определено се отрази негативно на туристическия сектор през изминалите 2 години, но в последните няколко месеца се забелязва лек прираст на туристи както от Великобритания, така и от други страни по света. Обратна връзка от нашите първи гости е изключително позитивна и това ни радва и мотивира изключително много да продължаваме да работим усилено към покоряване на нашите цели. Благодаря за отделеното време и приветствам всички ваши читатели в Canopy by Hilton London City.”, завърши Кристина Григорова.