Бившият хотел Holiday Inn Madrid Bernabéu, сега Canopy by Hilton Madrid Castellana, скоро ще отвори отново своите врати столицата на Испания и ще се управлява от Barceló Hotel Group. Това е първият път в Европа, в който Barcelo Group ще управлява хотел от друг бранд. Barceló ще управлява хотела, притежаван от HIP, по формулата за франчайз на Hilton.
Чрез хотелски инвестиционни партньори (HIP), Hilton представя в Испания своят лайфстайл бранд от висок клас, Canopy by Hilton. HIP от своя страна, третият по големина инвеститор в хотели в Европа е собствени на имота.
Хотелът разполага с 314 стаи и 12 заседателни зали, с интериорен дизайн създаден от Jaime Beriestain Studio. Базата разполага и с ресторант с тераса и изглед към Plaza Carlos Trias Bertrán, както и кафене във фоайето, характерно за компанията и наречено Canopy Central.
Новият хотел в Мадрид е едно от трите европейски откривания за марката Canopy by Hilton тази година, след лятното откриване на Canopy by Hilton Paris Trocadero и предстоящото откриване на Canopy от Hilton London City.
Хотелската група Barceló има повече от 250 4 и 5-звездни хотели в 22 държави. Втората по големина хотелска група в Испания, Barceló се фокусира върху градски и ваканционни хотели чрез четирите си марки: Royal Hideaway, Barceló Hotels & Resorts, Occidental Hotels & Resorts и allegro Hotels.
Новият 5-звезден хотел на групата ще се намира в бившата железопътна гара Canfranc в Уеска, Испания и се очаква да отвори врати през зимата 2022 г. Той ще се продава под марката Royal Hideaway, бранд, фокусиран върху автентичността на дестинацията и мястото, адаптация на класиката, съчетана със съвременността.
Хотелът ще бъде разделен на три нива, с рецепция в историческата гара, библиотека, ресторант и уелнес зона с басейн на приземния етаж. 100 -те стаи и 4 апартамента на хотела ще бъдат разположени на първия и втория етаж на тази емблематична сграда от 20 -ти век.