fbpx

Албена АД търси устойчиво позициониране на немски пазар чрез специализирани изложения

Ваканционно селище „Албена” участва в общо 20 специализирани туристически изложения по света през изминалите 2 месеца. Активната кампания курортът осъществи самостоятелно, като част от националните щандове на дестинация България, или по покана на свои ключови международни партньори, съобщават от Albena.bg

Върхова точка в предприетия рекламен щурм бе ексклузивна B2B среща в Лайпциг – част от усилията на Албена за устойчиво позициониране на немския пазар чрез стратегическото си партньорство с маркетинговата компания Global Communication Experts. Събитието предизвика засилен интерес от страна на местните туристически агенции и туроператори, които го определиха като възлова точка в търговската им политика за Сезон 2023.

„Албена е популярна и обичана дестинация сред немските туристи заради красивия и безопасен плаж, спокойствието, високото качество и грижата за всеки гост. Но за да бъдем още по-конкурентни е нужно да полагаме непрекъснати усилия по отношение на рекламата, пряката комуникация с търговските агенти, и най-вече внедряването и налагането на най-високите стандарти в областта на хотелиерството и ресторантьорството. За щастие Албена е партньор с водещи специализирани компании като Maritim Hotels, Der Touristik, Fraport, благодарение на които сверяваме часовниците си с най-добрите”, каза Велина Гюмова, старши мениджър „Продажби” в „Албена” АД.

1280 840 albena 1 Албена АД търси устойчиво позициониране на немски пазар чрез специализирани изложения

Като част от браншовото обединение Black Sea Alliance, комплексът участва в ключово роудшоу, провело се в периода 24-28 октомври в Полша, преминало през градовете Вроцлав, Катовице, Краков и столицата Варшава. Именно източноевропейският пазар бе сред най-динамично възстановяващите се през изминалата 2022 г., поради което Албена осъществи поредица от бизнес совалки, с които да затвърди отчетената тенденция. Структуроопределящи за компанията бяха и изложенията в Париж и Лондон, както и тези в немските градове Дуисбург, Билефелд, Дрезден, Берлин, Дюселдорф, Кемниц и Дортмунд. Ваканционното селище отчита като важно за бизнес развитието си и събитието Sommer Auftakt 2023, организирано от туроператора Alltours в турския град Анталия, събрало на едно място над 320 специалиста от туристическия бранш.

В началото на следващата година предстоят още няколко важни събития, сред които международното изложение ITB Берлин, CMT Щутгарт, TTR Букурещ, Ваканция & Спа София, Maritim Idea Market Магдебург и др.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.