fbpx

Хотелиери без граници: Кристиан Георгиев, F&B мениджър в 25hours Hotel, Dubai

Рубриката на 21hoteliers „Хотелиери без граници“ се завръща с поредния успял българин в хотелиерската индустрия, реализирал се в чужбина. Този път това е младия и амбициозен Кристиан Георгиев, F&B мениджър в 25hours Hotel в Дубай, който ни сподели много интересни неща за кариерата си и плановете за бъдеще. Кристиан е истинско вдъхновение и пример, че с правилния подход, себераздаване и цели, успеха наминуемо идва. Оптимистичен е и факта, че в дългосрочните планове на Кристиан е включена и България като туристическа дестинация и той е уверен, че един ден ще се завърне и ще помогне на индустрията в родината си със знанията и невероятния опит, който е натрупал. Приятно четене!

-Здравей, Кристиан! Разкажи ни повече за себе си- откъде започна професионалния ти път, къде работиш в момента?

-Здравейте, 21Hoteliers! Казвам се Кристиан Георгиев и работя в хотелиерската индустрия вече близо 10 години. Завърших университет в Холандия със специализация в Хотелски Мениджмънт и специализиран профил в Food and Beverage. Мотивацията ми да започна в тази индустрия е баща ми, който е в бизнесът вече повече от 30 години, но и тинейджърската ми логика беше, че винаги ще има гладни и жадни хора, хаха. През годините, преминах през 2 стажа в Hilton Fort Lauderdale и Intercontinental New York, където започнах да изграждам основите за кариера в тази индустрия. В момента живея и работя в Дубай в продължение на 6 години, като преминах през Fairmont Dubai, където бях на мениджърска позиция, а последният проект, в който участвах беше откриване на Hotel Indigo Dubai (първи за региона в Средният Изток) като отговарях за 5 различни F&B отдела (рум сервиз, събития, ресторант, коктейлен бар и бар с басейн). В момента съм част от нов проект, който ще отвори врати до края на годината и съм в позиция на F&B мениджър.

-Сподели ни повече за хотела, в който работиш в момента и като цяло за веригата- концепция, бъдещи планове, целева аудитория.

-Проектът е от веригата 25hours. Концепция, която трудно може да се опише и определено си заслужава да се преживее. 25hours е в сегментът на лайфстайл, сегмент, който се развива с огромен темп в индустрията и определено се налага като бъдещето на хотелиерският бизнес. Веригата е базирана предимно в Германия, но вече разполага с хотели в Австрия, Франция, Италия и др. Всеки хотел на 25hours е с различна концепция, инспирирана от културата и града, в който се намира, но е поднесена по много съвременен начин и често дори провокативен. Хотелът, който ще отворим ще е първият извън Европа и ще бъде интересно как би го възприел пазарът в Средният Изток. Ще разполага с 434 стаи и 5 различни концепции в заведенията си. Концентрацията ще е определено в F&B отделите, като някои от тях ще достигат до 420 седящи места. Някои от концепциите са емблематични за 25hours, като например Monkey Bar, който е доста популярен в Berlin. Всеки ресторант ще разполага с генерален мениджър, за да доставим нужната експертиза. Ще разполагаме със 120 служители само в F&B частта и съм изключително развълнуван да съм част от този отбор. Локацията на самият хотел е в близост до известен хъб за ресторанти и барове в Дубай наречен DIFC, където са позиционирани доста световно известни марки. Също така, целевата аудитория ще се състои и от корпоративни клиенти, които посещават Dubai World Trade Center, който се намира на 2 минути в близост от 25hours Dubai.

-Какви са плановете ти за в бъдеще?

-Плановете ми за в бъдеще са много и със сигурност част от тях са свързани с България. Някои от тях са свързани с предлагане на решения в хотелската индустрия, ресторанти и туризмът като цяло, други са свързани с развитието на индустрията и подобряване й като продукт. Обичам да помагам на хора в индустрията и го правя при всяка възможност, определено обмислям как да правя товa в по – голям мащаб в бъдеще. Всичко това разбира се, са само идеи за момента. Усилено работя в посока усъвършенстване на себе си на първо място, докато достигна нивото, което съм си поставил за цел и ще предприема следващата крачка, която е да приложа целият си набор от знания и желание за развитие на хотелиерската индустрия.

photo1 1 Хотелиери без граници: Кристиан Георгиев, F&B мениджър в 25hours Hotel, Dubai

-Кои са основните принципи и посоки, които трябва да следва един млад човек, за да постигне успех в хотелиерския бизнес?

-Хотелиерският бизнес е доста сложен и може би една от най – ниско платените индустрии с оглед на часовете работа и положеният труд, които изисква. Това е професия, която изисква много душа ,целенасоченост и амбиция. Но предимствата със сигурност са много. Работейки и достигайки мениджърски позиции, хотелиерският бизнес развива хората в сфери като маркетинг, финанси, revenue management, общуване с гости, продажби, храни, напитки, добро обслужване, анализ на бизнес и имплементиране на стратегии относно развитието му, контролиране на разходи и др. Отделно всеки хотел е съвкупност от хора, които са от различни националности, култури, с различни характери, социални норми. Научаваш се да работиш с различен тип хора, коетo помага да разчиташ хората по – лесно и това какво ги мотивира. Създадох стотици приятелства по целият свят, доста от тях мога да нарека семейства и не съжалявам, че съм бил част от тази общност.

Ето няколко правила, които си изградих с годините и които са ми помогнали да стигна, където съм сега и да продължавам да се развивам:

-Поставям си дългосрочни цели и краткосрочни цели, но винаги имам идея за това какво следва и какво се изисква да науча за да постигна следващата цел или позиция.

-Никога не гледам часовникът, винаги гледам дали съм си свършил работата за деня, дори това да ми отнема 16 часов ден. Телефонът ми работи само и единствено за работа.

-В тази професия няма никакво място за его. Егото създава само проблеми в отборна работа в хотелският бизнес.

-Задавам въпроси, много въпроси. Когато встъпя на нова длъжност не ме е срам да задавам въпроси за неща, които не са ми ясни. Създавам винаги добри отношения с различните отдели и винаги получавам пълна кооперация, което прави нещата доста по -лесни.

-Интересувам се от всяка част на F&B. Основно съм “foodie” и храната ми е най силната страна, но с годините се интересувах от вина, коктейли (mixology), рум сервиз, организация на събития, ресторанти, сервиз, спортни барове, барове на басейни, всички тези отдели си имат специфики и са уникални по своему. Не съм приемал нито един от тях като нещо по – нисше от другото, защото винаги може да си най- добър в нещо.

-Винаги се стремя да съм най – добрият в това, което правя. Това е основната ми цел с каквото и да се захвана. Когато съм сигурен че съм го постигнал, търся следващата стъпка в кариерата си.

-Винаги съм бил реалист спрямо нивото си на квалификация. Не поемам по – висока длъжност ако не съм готов за нея, но и не чакам да мине дълго време, докато се подготвя за следващата стъпка.  

-Гладен съм за нови предизвикателства. Обичам да съм извън зоната си на комфорт, тогава работя най – ефикасно и научавам най – много.

Не поемам работа заради самата работа или парите, за мен е най важно за кого работя и кой е прекият ми мениджър. Отделям време на интервю за работа с него и задавам въпроси за да разбера какъв е лидерския му стил и дали съвпада на това, което търся от работодателят си.

-Старая се да чета, когато имам време книги за добър leadership и предимно статии на Harvard Business Review. В LinkedIn има също доста полезни статии ако следваш хора от индустрията и influencers в хотелският бизнес.

-Следиш ли развитието на българския туризъм? Би ли се върнал за да поемете управлението на български хотел?

-Наблюденията ми са че хотелиерският бизнес се развива, но с бавни темпове и пазарът все още не е достатъчно атрактивен за привличане на големи интернационални брандове като Accor, Marriott, IHG и др. Не съм запознат с цифрите за да говоря достатъчно за развитието на българският туризъм. Определено не е на нивото, на което аз бих искал да бъде, но ще звучи твърде лесно от моя страна да отправям критики от другият край на света без да съм напълно наясно със спецификите. Това, което основно виждам е, че усилено се опитваме да продаваме продукт, вместо усилено да гледаме как да подобрим продукта или поне да запазим качеството му. С удоволствие бих поел български хотел, но в посоката в която се развивам, не виждам как мога да съм полезен на малки хотели или такива с малко F&B отдели. Желанието ми е да се включа в интернационална верига, която развива хотели в България и да помогна за развитието в региона, защото съм запознат със стандартите им на работа и би било нещо, което бих правил с удоволствие.

-Моля, сподели финални думи с аудиторията на 21hoteliers.

-Надявам се да не съм бил твърде скучен! Радвам се, че има толкова ентусиасти във вашата аудитория и ще се радвам тя да се разраства. Ако мога да съм полезен на някой от тях, със съвети или насоки, бих го направил с удоволствие. Благодаря ви отново за времето и до нови срещи!

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.