fbpx

Quendoo стартира образователни събития за онлайн продажби с хотели в страната

Екипът на Quendoo стартира серия от образователни събития в страната с хотели и собственици на места за настаняване, на които демонстрира своите технологични инструменти и представя решения за генериране на повече директни онлайн продажби, нови аудитории, при 15-20% по-висока среднодневна цена, с нулев или минимален рекламен бюджет.

Целта е както големите, така и малките и средни семейни хотели, къщи за гости, хижи, хостели, къмпинги и ваканционни имоти да могат успешно да предлагат своите места за настаняване на туристи и да подобрят продажбените си процеси чрез високо технологични и в същото време ценово достъпни решения.

Планирани до момента са следните места на провеждане, като предстои скорошно обявяване на календара за месец май.

  • 09.03.22 – Поморие, 15:00 часа – Градска художествена галерия „Дечко Стоев“ 
  • 05.04.22 – Златни пясъци, 11:00 часа – ИНТЕРНАЦИОНАЛ Хотел Казино & Тауър Суитс .
  • 12.04.22 – Балчик, 11:00 часа – Блексийрама Голф Резорт
  • 15.04.22 – Велико Търново, в календара събития на 17-то издание на Международното изложение „Културен туризъм“
  • 18-21 април 2022 – Несебър и Слънчев бряг

Как малките хотели и ваканционните обекти за настаняване да оптимизират усилията си, за да печелят повече от краткия летен сезон?

Инициатива на Quendoo за повече директни онлайн резервации, по-високи приходи от онлайн продажби и печалби за малкия и среден хотелиер

В навечерието на предстоящия летен сезон и непредвидимите очаквания за неговия старт, хотелиерският бранш разчита на присъствието на традиционните местни пазари, като България, Сърбия, Румъния, Северна Македония, които и през 2020 спасиха летния сезон.

Малките сезонни хотели, къщите за гости и ваканционните обекти за настаняване са изправени пред трудната задача да оцелеят, предвид високите промишлени енергийни разходи, нарастващата инфлация и намалената покупателната способност на населението. Тези предизвикателства изправят малките играчи в бранша пред дилемата да стартират ли работа през летния сезон и на каква цена.

Високата конкуренция на предлагане на места за настаняване на местните пазари налага непрестанни усилия от страна на хотелиерите (големи, средни и малки) за привличане на по-голям дял от пазара, нови клиенти и свежи аудитории, наред със задържане на лоялните клиенти.

quendoo services fbcover 1 bg Quendoo стартира образователни събития за онлайн продажби с хотели в страната

Кои са стъпките, които хотелиерите следва да предприемат, за да продават успешно през предстоящия сезон?

Формулата за успех е проста и изглеждала така: оптимална заетост на висока цена.

Основните канали, през които резервират гостите от местните пазари са директния канал ( в т.ч. телефон, имейл, чат, социални мрежи, уебсайта на хотела) и посредниците (в т.ч. туристически агенции и туроператори, онлайн травел агенциите като Booking.com, Expedia, Airbnb, GDS мрежата, бед-банките, метатърсачките и др.)

Предимствата на резервациите, постъпващи през трети страни, в т.ч. онлайн травел агенциите, са адаптивните уебсайтове, крупните маркетингови и рекламни кампании, които предоставят широк обхват на аудитории, както и улеснен работен процес на база комисиона при реализирана резервация.

В същото време, обаче, туристическите агенции, в т.ч. онлайн каналите за дистрибуция имат честата практика да намаляват своята комисионна, за да привлекат по-голям обем от резервации, което е в ущърб на директните канали за продажба.

От друга страна, хотелиерите нямат достъп до клиентските профили и данни на гостите, което пречи на осъществяването на директна маркетингова комуникация с гостите. Така, потенциалните клиенти познават по-добре бранда на OTA, вместо на хотела, а OTA наддават за ключовите думи на бранда в Google, за да могат да привличат качествен трафик към уебсайта си за сметка на хотелиера.

Как независимият малък и среден хотелиер би могъл да използва големите онлайн портали като Booking.com, Expedia, Airbnb в своя полза?

Проучване на Cornell University показва, че 65% от посетителите на хотелския уебсайт идват от сайтовете на големите ОТА, където са попаднали за пръв път на профила на хотела.

Това е т.нар. ефект на билборда.

Хотелите следва да използват ОТА в стратегията си за увеличаване на директите резервации през сайтовете на хотелите. Идеята е ОТА да служат за „билборд реклама“ и отправна точка за посетителите на хотелския сайт. Клиентите търсят различни неща – цени и промоции, добавена стойност за директни резервации, гъвкави анулационни политики и др. Независимо от причината 2/3 от посетителите на профила на хотела в ОТА ще посетят сайта на хотела, което дава на хотелиерите да се възползват от уникалната възможност да привлекат безплатен качествен трафик на своя сайт. И тук идва моментът, при който хотелиерът трябва да убеди посетителите да резервират директно, а не да се върнат на сайта на ОТА.

Това може да стане по няколко начина:

  • Чрез специални промоции на сайта на хотела, които не са налични на други онлайн канали, промотирани чрез промо кодове
  • Чрез гъвкави анулационни политики и начини на плащане, за създаване на усещане за сигурност при директно резервиране
  • Чрез добавена стойност и екстри, от които клиентът ще се възползва при директна резервация

Какъв е процесът на резервиране, през който преминава гостът онлайн?

Когато гост започне своето търсене за хотел, той използва Google или на някоя онлайн травел агенция. В повечето случаи ОТА се използват за търсачка за това кои хотели са свободни в региона за желания престой. Гостът започва търсенето, често използвайки филтри по цена, или важни налични услуги (първа линия, басейн, паркинг и др.), рейтинг или специфична анулационна политика.

Веднъж, щом посетителят селектира няколко хотела, идва моментът на проверка на обратната връзка и мненията на гости. Проследяват се ревютата на страницата на ОТА и други сайтове като Трипадвайзър или социалните мрежи. От най-съществено значение са последните, най-актуални ревюта, които ще се покажат най-отгоре при търсенето.

Ако посетителите харесат оставените коментари и мнения, то те ще посетят сайта на хотела. От този момент нататък, те ще търсят всичко, което е важно за тях като анулационна политика, галерия със снимки, цени и промоции и др.

Един от основните начини за привличане на гостите към директно резервиране е промотирането на пакети, които не са налични на страниците на ОТА, чрез специални промоции и промо кодове.

Хотелите не трябва да дават причина на посетителите да се върнат обратно на сайта на ОТА, за да завъшат резервацията си, а да използват своят букинг енджин.

Ето защо е важно да се затвърди цялостното онлайн присъствие на хотела, да се използват ОТА да работят за хотела, а не срещу него.

Какъв е бизнес моделът и предложението на Quendoo към хотелиерите и собствениците на ваканционни имоти?

Хотелски уебсайт с вграден букинг енджин на промоционална цена от 50 евро за 1 година

За да генерира трафик, един хотел следва да има свой собствен специализиран хотелски уебсайт, който работи безпроблемно да работи с останалите операционни и хотелски системи. С Quendoo малките и средни хотелиери могат да създадат свой собствен уебсайт за броени минути и да се сбогуват със скъпите актуализации и таксите за хостинг.

  • Сайт билдърът на Quendoo е отличен инструмент, който използва готови шаблони за дизайн, без скъпи текущи такси за разработчици или разходи за хостинг.
  • Сайтът работи без усилие на настолни компютри, таблети и мобилни екрани и може да се персонализира с марката, логото и цветовете на хотела.
  • Шаблоните са налични на множество езици и валути и създадени с мисъл за оптимизация за търсачки (SEO), така че не е нужно харченето на допълнителни ресурси за високо класиране в Google.
  • Настройката е бърза и са необходими 30 минути, за да се постави съдържание и изображения и да се изведе сайта онлайн.
quendoo website builder Quendoo стартира образователни събития за онлайн продажби с хотели в страната

Букинг енджин с онлайн разплащания срещу 1.5% комисион, без минимални месечни такси и такси за внедряване

Вторият елемент на онлайн продажбите са конверсиите. За да може хотелският сайт да носи приход и да служи като директен канал за продажба, а не само да функционира като информационен каталог, е необходимо да има вграден модул за резервации ( букинг енджин) с възможност за онлайн плащания.

С такъв инструмент, хотелите и ваканционните имоти могат да увеличат приходите си с до 43%, вземайки резервации директно от уебсайта на хотела или от Facebook страницата, и превръщайки комисионните които биха платили към големите ОТА в директен приход.

  • Букинг енджинът на Quendoo работи и с вече изградени сайтове на чужди платформи.
  • Чрез него хотелите управляват наличността и цените си безпроблемно в една централизирана платформа, пестейки от ненужни комисионни и увеличавайки печалбата си чрез по-високи среднодневни приходи.
  • Модулът за резервации поддържа множество езици и валути, както и възможност за приемане на онлайн плащания.
  • Резервациите биха могли да се приемат на база заявка потвърждение или мигновено резервиране, според предпочитанията на хотелиера.
  • В периоди на по-слабо търсене или празнични периоди, хотелите биха могли да провеждат промоции и отстъпки по всяко време, стимулирайки също и резервации на лоялни клиенти.
  • Системата позволява създаването на редица тарифни планове за стая, за максимална гъвкавост и приходи. Работи с опростен календар и лесно съхранение на всички резервации на едно място.

Продажба на допълнителни услуги през сайта на хотела (функционалност на Букинг енджина)

Веднъж, щом гостът е посетил сайта на хотела и е взел решение да резервира, то хотелиерът следва да използва момента, за да предложи допълнителни услуги, екстри и пакети на госта.

С функционалността на букинг енджина за добавка на екстри, хотелите биха могли да предоставят възможности за по-добро преживяване и прекарване на свободното време. Добавянето на пакети с изхранване, наем на велосипеди, допълнителни легла, спа услуги, летищни трансфери, рент-а-кар, екскурзии, продажба на билети за фестивали, забележителности, турове и др. позволява лесна и бърза настройка и управление при последната стъпка на резервацията.

Quendoo премахва необходимостта за малкия и среден хотелиер да използва скъпи и отнемащи време услуги на трети страни, като ги заменя с един сайт, който е свързан, евтин и лесен за поддръжка. Платформата помага за подобряване на онлайн присъствието и реализиране на 15-20% по-висок приход на нощувка през собствен директен онлайн канал за реализация, превръщайки високите комисионни към ТО в приходи.

Мисията на Quendoo e мисия за умни продажби и справедлив пазар. Успешни тактики са вече реализуеми и достъпни не само за крупния хотелиер, но и за малкият и среден играч на пазара, благодарение на интелигентни инструменти за работа.

Всеки желаещ да се възползва от някоя от услугите на Quendoo би могъл да го направи безплатно в едномесечния пробен период, без такси за поддръжка и инсталации, с пълно клиентско съдействие при зареждане на клиентски профили, цени и тарифни планове, както и достъп до всички нови бъдещи функционалности на платформата.

За повече информация: www.quendoo.com

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.