fbpx

Над 2800 компании вече са регистрирани за участие в първото онлайн издание на ITB Berlin

От 9 до 12 март 2021 г. ITB Berlin NOW ще предлага на доставчиците на туристически услуги от цял ​​свят богатство от онлайн функции, които им позволяват да се срещат виртуално, да обменят идеи, да правят бизнес и да се възползват максимално от опита си в B2B изложения, където и да са в света. С повече от 2800 туристически компании от 120 държави, които вече са регистрирани, световното водещо търговско изложение за пътувания навлиза в най-натоварената фаза непосредствено преди събитието.

Перспективите за успех са добри, а изложителите могат да се регистрират до 8 март и благодарение на технологията за „интелигентно съвпадение“ могат да организират индивидуални срещи със съответните партньори, групови видео чатове, да изследват тематичните светове във виртуални кафенета или да следват лекции от водещи експерти и фигури в бранша на ITB Berlin NOW Convention.

В понеделник, 8 март ще има тестово отваряне, което ще позволи на всички присъстващи да тестват платформата един ден преди началото на събитието и да свикнат с всички основни функции. Платформата е лесна за навигация и е съобразена с нуждите на туристическите специалисти, така че те да могат да се възползват от най-голямото туристическо изложение в света, за да се свържат в мрежа, да договорят сделки и да получат информация за най-новите индустриални разработки.

Изложителите вече имат достъп до ITB Berlin NOW, за да направят възможно най-добрата подготовка за посещението си. Дори след затварянето на събитието съдържанието ще остане онлайн до 31 май 2021 г., което позволява на участниците все още да намират важна информация и контакти.

Бизнес – Мрежа – Съдържание – Новини: това са четирите ключови елемента на ITB Berlin NOW, който тази година свързва дигитално световната туристическа индустрия. След като влязат в ITB Berlin NOW участниците се оказват директно във виртуално фоайе. В допълнение към полезните уроци, той съдържа цялата необходима информация за основното съдържание на платформата. Това включва общ преглед на сесиите на живо, информация за специализирана мрежа с предложени контакти, както и за виртуални кафенета и изложбената зона Showfloor.

„С ITB Berlin NOW създадохме иновативна платформа за професионалистите в бранша навсякъде, където в продължение на четири дни ще могат да се фокусират върху бизнеса, изграждането на връзки и актуализирането на знанията си“, каза Дейвид Руец, ръководител на ITB Berlin. „Независимо дали чрез предоставяне на технология за интелигентно съвпадение с нашите така наречени Discovery Graph, вдъхновяващи експертни дискусии, през тази необикновена година ние предлагаме на нашите изложители и посетители широка гама от възможности, които им позволяват да се възползват максимално от времето си във виртуалния ITB.“

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.