От 9 до 12 март 2021 г. ITB Berlin NOW ще предлага на доставчиците на туристически услуги от цял свят богатство от онлайн функции, които им позволяват да се срещат виртуално, да обменят идеи, да правят бизнес и да се възползват максимално от опита си в B2B изложения, където и да са в света. С повече от 2800 туристически компании от 120 държави, които вече са регистрирани, световното водещо търговско изложение за пътувания навлиза в най-натоварената фаза непосредствено преди събитието.
Перспективите за успех са добри, а изложителите могат да се регистрират до 8 март и благодарение на технологията за “интелигентно съвпадение” могат да организират индивидуални срещи със съответните партньори, групови видео чатове, да изследват тематичните светове във виртуални кафенета или да следват лекции от водещи експерти и фигури в бранша на ITB Berlin NOW Convention.
В понеделник, 8 март ще има тестово отваряне, което ще позволи на всички присъстващи да тестват платформата един ден преди началото на събитието и да свикнат с всички основни функции. Платформата е лесна за навигация и е съобразена с нуждите на туристическите специалисти, така че те да могат да се възползват от най-голямото туристическо изложение в света, за да се свържат в мрежа, да договорят сделки и да получат информация за най-новите индустриални разработки.
Изложителите вече имат достъп до ITB Berlin NOW, за да направят възможно най-добрата подготовка за посещението си. Дори след затварянето на събитието съдържанието ще остане онлайн до 31 май 2021 г., което позволява на участниците все още да намират важна информация и контакти.
Бизнес – Мрежа – Съдържание – Новини: това са четирите ключови елемента на ITB Berlin NOW, който тази година свързва дигитално световната туристическа индустрия. След като влязат в ITB Berlin NOW участниците се оказват директно във виртуално фоайе. В допълнение към полезните уроци, той съдържа цялата необходима информация за основното съдържание на платформата. Това включва общ преглед на сесиите на живо, информация за специализирана мрежа с предложени контакти, както и за виртуални кафенета и изложбената зона Showfloor.
„С ITB Berlin NOW създадохме иновативна платформа за професионалистите в бранша навсякъде, където в продължение на четири дни ще могат да се фокусират върху бизнеса, изграждането на връзки и актуализирането на знанията си“, каза Дейвид Руец, ръководител на ITB Berlin. „Независимо дали чрез предоставяне на технология за интелигентно съвпадение с нашите така наречени Discovery Graph, вдъхновяващи експертни дискусии, през тази необикновена година ние предлагаме на нашите изложители и посетители широка гама от възможности, които им позволяват да се възползват максимално от времето си във виртуалния ITB.“