Възстановяването на индустрията за срещи и събития ще изисква значителна корекция от хотелите, при провеждане на събития и конференции в близко бъдеще.
За да намалят риска за организаторите на събития и да добавят “слой” сигурност на участниците, хотелската верига Kempinski се съсредоточава върху протоколите за здраве и безопасност, социално дистанциране, както и промени в обслужването на храни и напитки.
Намаляване на точките за контакт, нова конфигурация на помещенията и местата за сядане, при спазване на минималното разстояние между участниците, поставянето маркировка на пода за обозначаване на социално дистанциране са само част от мерките взети от хотели Kempinski, без да се прави компромис с качеството и изисканото обслужване, съчетано с автентичността и персоналната грижа.
„В момента се учим да се ориентираме в новата обстановка, която изисква задълбочено планиране и желание от всички наши екипи да се адаптират бързо“, казва Аманда Елдър, главен търговски директор и член на управителния съвет на Kempinski Hotels. “Участниците в събитията и срещите трябва да осъзнаят, че ние се грижим за тяхното здраве и безопасности и активно демонстрираме усилията си да се чувстват спокойни с нас. Готови сме за този нов свят на гостоприемството”
Освен че вдъхват доверие на хората, като прилагат най-високите мерки за безопасност, Kempinski също се справят с предизвикателството, като стават по-иновативни- от въвеждането на индивидуални кутии за хранене (meal box) до подобрена интерактивни видеоконференции за хибридни събития (събитие, което е едновременно с физическо присъствие и с онлайн участие).
„Новият подход и изпълнение на срещи и събития ще даде възможност на света да общува и взаимодейства помежду си по различен начин“, добавя Аманда Старейшина.
Източник: Kempinski Hotels