GLP Films (GLP), наградената маркетингова агенция за съдържание, посветено на устойчивия туризъм, обяви официалните селекции за втория годишен конкурс „Най-добри филми за устойчив туризъм“. GLP покани туристическата индустрия, да представят най-добрите си късометражни филми, които подкрепят цялостната тема на устойчивия туризъм. Повече от сто филма бяха представени от туристически търговски организации и създатели на филми от цял свят. Петте официални селекции представляват всички сектори на туристическата индустрия, включително туристически брандове, продуцентски компании, медии, дестинации и туроператори. Печелившите филми бяха избрани въз основа на силата на тяхното устойчиво посланние за туризма, цялостното качество на видеото и използването на завладяващ сюжет.
Най-добрите видеоклипове за устойчив туризъм обхващат пет континента и обхващат различни теми, свързани с устойчивостта – опазването на дивата природа до местната храна, овластяването на жените и културното наследство.
„Радваме се да празнуваме вдъхновяващи послания за устойчив туризъм чрез разказване на истории, посредством филми. Благодарим на всички туристически бранда и създателите на филми, които представиха своите видеоклипове, и се надяваме тези положителни истории за туризма и човечеството, да добавят малко светлина към предизвикателните времена, пред които пътуващата индустрия и светът са изправени в момента “, заявява Лора Кнудсън, маркетинг директор на GLP Филми.
Вижте официалната селекция от видеоклипове за „Най-добрите филми за устойчив туризъм 2020“ тук:
Източник: GLP FILMS