fbpx

Business Class #5 | LAREN – емблемата на хотелската козметика в България

Business Class е най-новата рубрика на 21Hoteliers Bulgaria в подкрепа на водещите фирми доставчици на продукти и услуги за хотелите, без които създаването на висококачествени хотелски продукти в България би било невъзможно. Участието в рубриката се случва чрез покана от наша страна и е напълно безплатно за всички участници. Рубриката включва статия-интервю с въпроси към фирмата участник, като статията се публикува на сайта и се споделя през социалните канали и имейл бюлетин. Въпросите от страна на 21Hoteliers са свързани с историята на компанията, гамата й от продуктови предложения, нейната специализация, партньорства и други.

В епизод номер 5 избрахме да представим фирма LAREN – емблематичната българска компания за хотелска козметика и консумативи, която вече 5 години е сред основните доставчици и партньори на хотелите у нас. Разнообразно портфолио, индивидуален подход, достъпни цени и силен екип са основните предимства, които осигуряват на фирма LAREN възможността да са партньори на някои от водещи хотели и хотелски вериги в България. LAREN е и ексклузивен вносител на множество световноизвестни компании като La Bottega, Trussardi, Roberto Cavalli, Stefano Ricci, Fragonard, Floris и други.

Днес на нашите въпроси отговаря Кремена Карауланова, управител на LAREN.

Разкажете ни повече за фирма LAREN – история, концепция, постижения

LAREN е основана 2017. Концепцията от самото начало до днес е една – да вдигнем нивото на хотелската козметика и консумативи чрез нови формули, висококачествени парфюмни композиции и модерен дизайн като се придържаме към добрите цени, подходящи за пазара ни.Постиженията имат много измерения според мен. Постижение е всеки доволен клиент, всяко изградено приятелство покрай работата ни, но може би най-голямото постижение е, че всеки ден пътувам с нетърпение към офиса и имам страхотен екип.

Фирмата под името LAREN стартира няколко години след като вече работех за италианска компания, която произвеждаше хотелска козметика. Тогава бях на 21 години и разбира се, мина време докато успея да се отделя и да създам своя фирма. Разширението стана постепенно, първият ми офис беше бюрото вкъщи, след това наех едно малко помещение. Две години по-късно сменихме офиса и направихме нашия първи шоурум. Вече посрещаме клиентите тук, където могат подробно да разгледат цялата ни гама продукти – козметика, консумативи, текстил, оборудване.

LAREN се превърна за кратко време (5 години) в емблема на хотелската козметика в България. Как го постигнахте?

Слагам на първо място човешките отношения и след това всичко останало. Мисля, че това е ключа. Когато имаш добри продукти, добри цени и добро обслужване, не е необходимо чудо, за да успееш. Това е.

LAREN е ексклузивен вносител на множество световни. Кои са основните ценности и стратегии, за да привлечете световноизвестни компании?

Българският пазар беше много непознат за тези международни брандове. В началото дори те нямаха очаквания от нас, но за много кратък период това се промени. Тепърва предстоят силните години за родния ни туризъм. Туристите също вече се промениха и изискванията стават все по-високи. Не бих казала, че сме имали специална стратегия, а просто голямо желание да покажем световните тенденци по достъпен за България начин.

Какво място заема хотелската козметика в приоритетите на хотелите според вашите наблюдения?

Все по-голямо значение отдават хотелиерите, защото виждат как малките детайли могат да променят цялостното усещане за госта. Тук не говорим само и единствено за хотелската козметика. Ароматите, дизайните на консумативите също са част от общата визия. Затова и продуктите, които ние създаваме са различни – индивидуално подбрани, така че да отговарят на собствения дух на хотела.  

Като интересен тренд в търсенето, мога да споделя, че доста често имаме запитвания за диспенсъри. Опитваме се да консултираме правилно хотелите, защото не винаги това е разумното решение. Гостите също вече са по-запознати, търсят козметика без парабени, без сулфати. Всяка година правим нова колекция аромати и често имаме търсения за конкретен аромат. 

Какво може да очакваме от LAREN в краткосрочен и дългосрочен план?

В момента сме концентрирали сили, за да предложим новости и в сектора на хотелския текстил. Създадохме 11 нови модела хотелски халати от високачествен памук, които са много различни от това, на което пазара е свикнал до момента. Работим по международен стандарт за качество на шев, кройка и размери. При кърпите сме отделили специално внимание на бордовете.

Относно козметиката предстои да вземем правата и на още два международни бранда – изключително популярни и желани. Във финалния етап на преговорите сме, като за момента мога само да загатна, че единият бранд е от оторизираните от Кралица Елизабет 2 за доставки на английското Кралското семейсто.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.