fbpx

Business Class #3 | Magniflex – символ на комфорт и добър сън в хотелите

Business Class е най-новата рубрика на 21Hoteliers Bulgaria в подкрепа на водещите фирми доставчици на продукти и услуги за хотелите, без които създаването на висококачествени хотелски продукти в България би било невъзможно. Участието в рубриката се случва чрез покана от наша страна и е напълно безплатно за всички участници. Рубриката включва статия-интервю с въпроси към фирмата участник, като статията се публикува на сайта и се споделя през социалните канали и имейл бюлетин. Въпросите от страна на 21Hoteliers са свързани с историята на компанията, гамата й от продуктови предложения, нейната специализация, партньорства и други.

За участник номер 3 в рубриката сме избрали фирма Matrax, изключителен представител на марките Magniflex и iSleep за България. Matrax е символ на качество, удобство и добър сън, а множество топ хотели у нас избират услугите на компанията. Качеството на съня и удобството на матрака са сред най-важните сегменти на една пълноценна почивка и основни точки, които гостите оценяват след престоя си. Кои са най – новите хотели, които Matrax оборудват и кои са последните тенденции в развитието на хотелските матраци, разказва Богомил Бояджиев, Sales Manager в Matrax.

Каква е историята зад марката Magniflex и нейното навлизане в България?

Историята на матраци Magniflex започва преди повече от половин век. Майсторът и занаятчия Джулиано Магни успява да създаде своя първи матрак в една малка стая в дома си в Прато, Италия. Близо 60 години по-късно, продуктите с марка Magniflex са разпознаваеми със своето качество и комфорт в повече от 100 държави, и вече са достигнали до над 35 000 000 клиенти. Ежедневно се произвеждат десетки хиляди матрака. Съхранили най – ценното – индивидуалния подход, иновациите и грижата към всеки детайл, семейство Магни успешно определя тенденциите в бранша. Продуктите Magniflex присъстват на българския пазар от 2004г. През 2006г. оборудваме и първите хотели в България.

Има ли проект в България, с който се гордеете най-много и ако да – защо?

Към днешна дата с наши продукти са оборудвани над 400 хотела в България. Всяко едно от тези партньорства е значимо за нас. Гордеем се, че през тази година успяхме да оборудваме най-големите проекти в страната, чието официално откриване ще е през 2022г. – хотел Воя Бийч Ризорт Св.Влас, хотел Санте Велинград, хотел Casa di Fiore, Кранево, комплекс Аквахаус к.к.Константин и Елена, хотел Посейдон к.к.Златни Пясъци, ibis Styles София и др.

Кои са най-честите грешки, които си виждал хотелите да допускат при процеса на избор на матраци?

Важно е да се отбележи, че хотелиерите започват да обръщат все по-голямо внимание при изборa на матраци. Правилната комбиниция на матрак с хотелска основа, възглавници, завивки, спално бельо и др., оформят цялостната визия и комфорт на хотелското легло. За съжаление решенията при избор на матрак повлияни от натиска на бюджета, често водят до компромис в качеството и за кратко време матраците се компрометират, което вреди на имиджа на хотела и привличането на клиенти.

В каква посока виждате развитието на матраците в идните години – какви са трендовете в търсенето?

Трендовете са хотелското легло да изглежда впечатляващо, високо и задължително да е удобно. Наблюдава се желанието на хотелиерите да се пригодят към това и изборът на матрак, комбиниращ няколко вида високоеластична и мемори пяна е все по-предпочитан. Качествените възглавници са неизменна част за пълноценен релакс. Гостите на хотелите стават все по-взискателни и оценяват високо комфорта по време на сън.

С какво целите да се отличавате от конкуренцията на пазара?

С висококачествени италиански продукти и дългосрочна гаранция, които защитават инвестицията на собствениците на хотели. Отличаваме се и с индивидуален подход и обслужване. В хотелското ни портфолио палитрата от продукти е разнообразна. Успяваме да срещнем очакванията за бюджет и комфорт на различен тип места за настаняване – от хосписи и семейни хотели до хотели в категория пет звезди.

На много хотелиери им предстои частична или пълна реновация тази зима. От къде трябва да започне един хотелиер със смяната на леглата и матраците в хотела?

Процесът е индивидуален. Най-важни са бюджетирането и обхвата на реновацията. Имаме решения, които можем да предложим при необходимост от подмяна на матраци или временно подобряване на комфорта на старите матраци. При цялостна реновация на хотелските легла сме в готовност да отговорим на индивидуалните изисквания на всеки хотелиер. Водещо за нас е да предлагаме продукти, които да помогнат на нашите партньори-хотелиерите да осигурят качествен сън и почивка на своите гости и да привличат нови клиенти.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.