Business Class е най-новата рубрика на 21Hoteliers Bulgaria в подкрепа на водещите фирми доставчици на продукти и услуги за хотелите, без които създаването на висококачествени хотелски продукти в България би било невъзможно. Участието в рубриката се случва чрез покана от наша страна и е напълно безплатно за всички участници. Рубриката включва статия-интервю с въпроси към фирмата участник, като статията се публикува на сайта и се споделя през социалните канали и имейл бюлетин. Въпросите от страна на 21Hoteliers са свързани с историята на компанията, гамата й от продуктови предложения, нейната специализация, партньорства и други.
За участник номер 3 в рубриката сме избрали фирма Matrax, изключителен представител на марките Magniflex и iSleep за България. Matrax е символ на качество, удобство и добър сън, а множество топ хотели у нас избират услугите на компанията. Качеството на съня и удобството на матрака са сред най-важните сегменти на една пълноценна почивка и основни точки, които гостите оценяват след престоя си. Кои са най – новите хотели, които Matrax оборудват и кои са последните тенденции в развитието на хотелските матраци, разказва Богомил Бояджиев, Sales Manager в Matrax.
Каква е историята зад марката Magniflex и нейното навлизане в България?
Историята на матраци Magniflex започва преди повече от половин век. Майсторът и занаятчия Джулиано Магни успява да създаде своя първи матрак в една малка стая в дома си в Прато, Италия. Близо 60 години по-късно, продуктите с марка Magniflex са разпознаваеми със своето качество и комфорт в повече от 100 държави, и вече са достигнали до над 35 000 000 клиенти. Ежедневно се произвеждат десетки хиляди матрака. Съхранили най – ценното – индивидуалния подход, иновациите и грижата към всеки детайл, семейство Магни успешно определя тенденциите в бранша. Продуктите Magniflex присъстват на българския пазар от 2004г. През 2006г. оборудваме и първите хотели в България.
Има ли проект в България, с който се гордеете най-много и ако да – защо?
Към днешна дата с наши продукти са оборудвани над 400 хотела в България. Всяко едно от тези партньорства е значимо за нас. Гордеем се, че през тази година успяхме да оборудваме най-големите проекти в страната, чието официално откриване ще е през 2022г. – хотел Воя Бийч Ризорт Св.Влас, хотел Санте Велинград, хотел Casa di Fiore, Кранево, комплекс Аквахаус к.к.Константин и Елена, хотел Посейдон к.к.Златни Пясъци, ibis Styles София и др.
Casa di Fiore в Кранево се очаква да отвори врати през февруари 2022 година Casa di Fiore, Кранево
Кои са най-честите грешки, които си виждал хотелите да допускат при процеса на избор на матраци?
Важно е да се отбележи, че хотелиерите започват да обръщат все по-голямо внимание при изборa на матраци. Правилната комбиниция на матрак с хотелска основа, възглавници, завивки, спално бельо и др., оформят цялостната визия и комфорт на хотелското легло. За съжаление решенията при избор на матрак повлияни от натиска на бюджета, често водят до компромис в качеството и за кратко време матраците се компрометират, което вреди на имиджа на хотела и привличането на клиенти.
Хотел Санте, Велинград Богомил Бояджиев, Търговски мениджър Хотели в Матракс ЕАД
В каква посока виждате развитието на матраците в идните години – какви са трендовете в търсенето?
Трендовете са хотелското легло да изглежда впечатляващо, високо и задължително да е удобно. Наблюдава се желанието на хотелиерите да се пригодят към това и изборът на матрак, комбиниращ няколко вида високоеластична и мемори пяна е все по-предпочитан. Качествените възглавници са неизменна част за пълноценен релакс. Гостите на хотелите стават все по-взискателни и оценяват високо комфорта по време на сън.
Хотел Посейдон, Златни пясъци Хотел Посейдон, Златни пясъци
С какво целите да се отличавате от конкуренцията на пазара?
С висококачествени италиански продукти и дългосрочна гаранция, които защитават инвестицията на собствениците на хотели. Отличаваме се и с индивидуален подход и обслужване. В хотелското ни портфолио палитрата от продукти е разнообразна. Успяваме да срещнем очакванията за бюджет и комфорт на различен тип места за настаняване – от хосписи и семейни хотели до хотели в категория пет звезди.
На много хотелиери им предстои частична или пълна реновация тази зима. От къде трябва да започне един хотелиер със смяната на леглата и матраците в хотела?
Процесът е индивидуален. Най-важни са бюджетирането и обхвата на реновацията. Имаме решения, които можем да предложим при необходимост от подмяна на матраци или временно подобряване на комфорта на старите матраци. При цялостна реновация на хотелските легла сме в готовност да отговорим на индивидуалните изисквания на всеки хотелиер. Водещо за нас е да предлагаме продукти, които да помогнат на нашите партньори-хотелиерите да осигурят качествен сън и почивка на своите гости и да привличат нови клиенти.